Frequently Asked Questions
Hoe kan ik als bedrijf, instelling of particulier bestellen?
U kunt via de website direct bestellen. U kunt daar zelf uw gegevens invoeren en direct klant worden. Particulieren bedienen we als service (vooral vanuit onze bestaande voorraad). Onze bedrijfsvoering is echter ingericht op B2B. Onze algemene voorwaarden zijn opgesteld om zakelijke klanten te bedienen. Wij benadrukken de particuliere klant dat het recht van retour niet van toepassing is. Wij gaan ervan uit dat u zelf kunt beoordelen op basis van de door ons verstrekte gegevens of het product voor u gaat werken/passen. Gelieve ons dan ook niet te contacten om vragen over uw stoel, uw tafel etc. te stellen, deze kunnen wij telefonisch en per mail niet beantwoorden op afstand.Hoe kan ik snel een artikel vinden?
U kunt bovenaan in de zoekbalk een omschrijving of nummer ingeven.
Is er een minimum orderbedrag?
Wij hebben geen minimum orderbedrag, echter onder de € 250,- zijn wij genoodzaakt verzend- en afhandelingskosten te rekenen. Deze vervallen niet bij kleine artikelen of kleine aantallen. Ook versturen wij niet per post om de verzendkosten voor u te drukken, wij leveren enkel met track & trace.Kan ik ook samples aanvragen?
Van meerdere artikelen kunt u als bedrijf in overleg (al dan niet betaalde samples) ontvangen. Dit doen wij alleen aan de hand van een offerte aanvraag of order, waarbij we ook orderkosten berekenen om deze service te faciliteren.